YAŞANTI PAYLAŞIM MERKEZİ

2014 YILI DUYURULARI

27 Aralık 2014 Cumartesi günü yeni yılı en sevdiğimiz dostlarımızla karşıladık...

24 Aralık 2014 Çarşamba günü Patrick Suskind'in yazdığı ve OlcayKavuzlu'nun başarı ile canlandırdığı Kontrabas isimli oyunu izledik...

22 Aralık 2014 Pazartesi günü AIESEC ile yaptığımız ortak çalışma kapsamında Brezilyalı öğrenciler, Rafa ve Muca, Ukraynalı öğrenci Julia vakfımızda araştırmalarına başladılar...

18 Aralık 2014 Perşembe günü sayın Funda Sakallıoğlu vakfımızda İngilizce derslerine başladı...

12 Aralık 2014-14 Aralık 2014 tarihleri arasında İstanbul'da Sabancı Müzesinde Joan Miro'nun sergisini ve Panorama Müzesi'ni, Sultan Ahmet Cami'sini, Ayasofya'yı, Yerebatan Sarnıcı'nı ve Topkapı Sarayı'nı gezdik.Kalan zamanımızı da Beyoğlu'nda değerlendirdik...

2 Aralık 2014 Salı günü ÇESAV Vakfı kurucusu sayın İmren Aykut ve vakfın Genel Müdürü sayın Serpil Özdamar'ın vakfımızı ziyareti sırasında birlikte yapacağımız çalışmaları konuşma fırsatı bulduk...

29 Kasım 2014 Cumartesi günü Em.Kur.Al. sayın Haluk Çakırer bizlere toplum kuralları hakkında bilgi verdi, kendisine binlerce teşekkürler...

26 Kasım 2014 Çarşamba günü Türkiye İdari Ticari Bilimler Talebeleri Staj Komitesi (AIESEC) vakfımızı ziyarete geldi. Verimli bir toplantının ardından birlikte çalışmaya kararı aldık.

23 Kasım 2014 Pazar günü Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğünün davetlisi olarak Altındağ Tiyatrosu'nda
Shirley Valentine isimli oyunu izledik. Sayın Bengisu Gürbüzer Doğru bizlere etkili oyunu ile yaşamdan zevk almayı unutmamamızı hatırlattı...Devlet Tiyatroları Gelem Müdürlüğüne binlerce teşekkürler.

22 Kasım 2014 Cumartesi günü Klinik Psikolog sayın Harika Özel bizleri psikodrama ile tanıştırdı. Bize vakit ayırdığı ve bilgilendirdiği için kendisine sonsuz teşekkürler.

15 Kasım 2014 Cumartesi günü Cer Modern'de Osman Dinç'in heykel sergisini ve Polonya Afişleri Sergisi'ni gezdik. Sayın Selim Akgün'e binlerce teşekkürler.

9 Kasım 2014 Pazar günü Leyle Gencer Sahnesi'nde Devlet Opera ve Balesi'nin davetlisi olarak 'Yanlışların Suçu' isimli modern dans gösterisini izledik.

7 Kasım 2014 Cuma günü Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Atatürk'ü Anma Konseri'ndeydik. Sayın Arif Ülker'e sonsuz teşekkürler.

2013-2014 Ders Yılı Faaliyet Raporumuzu sitemizde yayınlamış bulunmaktayız...

1 Kasım 2014 Cumartesi günü Siyah Beyaz Sanat Galeri'sinde Arzum Onan'ın heykellerini ve İdil İlkin'in Geoid isimli sergilerini gezdik...

29 Ekim 2014 Çarşamba günü Cumhuriyet Bayramımızı coşku ile kutlayacağız...Vakfımız kapalı olacaktır.

23 Ekim 2014 Perşembe ve 24 Ekim 2014 Cuma günleri Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası ile hasret giderdik. Birleşmiş milletler günü kapsamında Şef Stefano Mazzoleni yönetiminde, Mendelssohn'un "İtalyan" senfonisini ve Nino Rota'nın filim müziklerini dinledik. Her zamanki gibi bizlere sevgi ile kucak açan Arif Ülker'e sonsuz teşekkürler...

18 Ekim 2014 Cumartesi günü Dünya Gazetesi Ekonomi yazarı sayın Mehmet Kaya bizlerle idi,
14.00 de başlayan olan söyleşimizin konusu gündemimizdi, herzaman olduğu gibi Mehmet Kaya değerli bilgileri ile ufkumuzu açtı, bizleri donattı.Kendisine binlerce teşekkürler...

Müjde, müjde! 11 Ekim 2014 Cumartesi günü saat 12.00 de Cumartesi Okulu'muza kavuştuk.

Vakfımız Kurban Bayramı nedeni ile 2 Ekim 2014 Perşembe gününde 9 Ekim 2014 Perşembe gününe kadar sizleri özleyecek.

Yaşantı Paylaşım Merkezi Gençlik Vakfı 2014-2015 ders yılına heyecan ve sevinçle başlamıştır. Yeni öğrencilerimizin katılımı ile daha da çoğalıyoruz...

Şeyda Dellaloğlu başkanlığında tüm vakıf öğrencileri tarafından yürütülen 'Sokaktan Sesler' araştırması sonlandırıldı. Öğrencilerimizin Ankara'yı tüm açılardan gözlemleyerek incelediği ve çeşitli semtlerinin rengini, sesini, dokusunu, kokusunu, insanlarını bizlere yansıttığı bu araştırmayı Araştırmalarımız başlığı altındaki bölümde zevkle okuyacağınıza inanıyoruz.

6 Haziran 2014 Cuma günü kapanış toplantımızın ardından vakfımızı önümüzdeki ders yılı başlangıcı olan 14 Eylül Pazartesi gününe kadar dinlenmeye alıyoruz...Herkese iyi ve verimli tatiller dileriz.

30 Mayıs 2014 Cuma günü sayın Yurdakul Esemenli ve eşi bizleri 'Gönüllü Torun' çalışmamız kapsamında evlerine kabul ettiler. Kendilerine sonsuz teşekkürler...

24 Mayıs 2014 Cumartesi günü Cumartesi Okulu'muzu önümüzdeki ders yılına kadar tatil ettik. Öğrencilerimize başarı belgelerini verdik. Değerli öğretmenlerimize kucak dolusu teşekkürler...

24 Mayıs 2014 Cumartesi günü Klinik Psikoloji eğitimi alan sayın Sevcihan Tümer bizlerle bilgilerini paylaştı. Kendisine sonsuz teşekkürler...

20 Mayıs 2014 Salı günü Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü'nün davetlisi olarak 'Bir Tenör Aranıyor'
isimli opereti izledik. Soma'da hayatını kaybeden madencilerin acılarını yüreklerine gömerek görevlerini yapan değerli sanatçılar duyarlılıklarını tüm topluma sanat aracılığı ile yansıtma görevini de yerine getirdiler. Kendilerine sonsuz teşekkürler...

19 Mayıs 2014 Pazartesi günü Gençlik ve Spor Bayramı'nda 2. Geleneksel Bahar Pikniği'mizi sevgili Birol-Ahmet Abakayların evlerinde gerçekleştirdik. Abakaylara sonsuz teşekkürler...

10 Mayıs 2014 Cumartesi günü saat 20.00 de Küçük Tiyatro'da Çehov'un Kuğunun Şarkısı 'Bir Evlenme Teklifi' adlı oyununu izledik. Bize bu olanağı sağlayan Devlet Tiyatrosu Genel Müdürlüğü'ne teşekkürler.

10 Mayıs 2014 Cumartesi günü 2. Cumhurbaşkanımız, ülkemizi izlediği politikalarla 2. Dünya Savaşına girmesini önleyen Milli Şef'imiz, çocuklarının eğitimini devlet okullarında almasını tercih eden devlet büyüğümüz sayın İsmet İnönü'nün uzun yıllar boyunca yaşadığı Pembe Köşk'ünü gezdik. Atatürk'ün de yemek yediği, geleceğin Türkiyesi üzerine sohbetlerin gerçekleştiği masa, 8500 kitaplık kütüphane, değerli eşi Mevhibe İnönü'nün son derece zarif ve şık kıyafetleri gördüklerimiz arasında bizi en çok etkileyenlerdi. Sayın İsmet İnönü'nün kızı Özden Toker'in bizlere gösterdiği misafirperverliğe sonsuz teşekkürler...

Ülkemi Gezerek Tanıyorum çalışmamız kapsamında öğrencimiz Ezgi Rezzakioğlu, İstanbul'da çalışan mezunumuz Şükran Tüy'ün davetlisi idi. 3-4 Nisan günlerini İstanbul'u Şükran'ın rehberliğinde tanıyan sevgili Ezgi İstanbul'u gezmiş, görmüş ve öğrenmiş olarak döndü...Sevgili Şükran'a kucak dolusu teşekkürler...

3 Mayıs 2014 Cumartesi günü Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Araştırma Görevlilerinden sayın Nilüfer Altun bizleri özel eğitim konusunda bilgilendirdi.

Mutluluklarla dolu haberler aldık bu ay...17 Mayıs 2014 Cumartesi günü Ferayımız, Onur ile,
17 Ağustos 2014 Pazar günü Şükranımız Murat ile 20 Eylül 2014 Cumartesi günü de Şenerimiz Ülkü ile dünya evine girecekler...Sevgili mezunlarımıza eşleri ile birlikte huzur ve sağlık dolu yıllar dileriz...

2014 Nisan ayında düzenlenen Ankara Müzik Festivali'ne öğrecilerimizin de katılımını sağlayan Sevda-Cenap And vakfına sonsuz teşekkürler...

23 Nisan 2014 Çarşamba günü vakfımız Milli Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeni bayramımızı kutlamak üzere tatildir.

20 Nisan 2014 Pazar günü MTA Tabiat Tarihi Müzesini gezdik, geçmişten bugüne dünyamızın değişimlerini, zenginliklerini gördük. Yaşayabileceğimiz tek ve yegane gezegenimiz dünyamıza ve birlikte yaşadığımız diğer canlılara insanoğlu olarak ettiğimiz zulümleri yüreğimizde hissettik.

19 Nisan 2014 Cumartesi günü saat 10.00 da Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Operatör Doktor sayın Melike Şentürk bizleri cinsel sağlık konusunda bilgilendirdi, sorularımızı açık ve yalın bir dille yanıtladı. Yaşadığımız sürece bizlerin yolunu aydınlatarak daha sağlıklı olmamızı sağlayacak bu bilgiler için sayın Melike Şentürk'e binlerce teşekkürler...

Sevgili mezunlarımız İdris Gürkan Zeynep Soysal ile sevgili Şener Osan da Ülkü Şahin ile birlikte yaşlanma kararı aldılar. Sevgili mezunlarımıza ve değerli can dostlarına mutluluklar dileriz.

10 Nisan 2014 Perşembe günü saat 20.00 de Büyük Tiyatro'da 'Coppelia' balesini Devlet Opera ve Balesi'nin davetlisi olarak izledik, değerli sanatçılar bizlere unutulmaz anlar yaşattılar, onlara bizden binlerce teşekkürler...

5 Nisan 2014 Cumartesi günü saat 20.00 de Akün Sahnesi'nde Anton Çehov'un 'Vanya Dayı' isimli tiyatro eserini Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü'nün davetlisi olarak seyrettik. Devlet Tiyatrolarına sonsuz teşekkürler...

29 Mart 2014 Cumartesi günü Modern Dans Topluluğu tarafından sergilenecek olan 'Sanatın İfadesi' isimli gösteriyi izledik. Değerli sanatçılara emekleri için binlerce teşekkürler.

24 Mart 2014 Pazartesi günü sinema etkinliği kapsamında Ferzan Özpetek'in 'Kemerlerinizi Bağlayın' isimli filmini izledik.

25 Mart 2014 Salı günü gönüllü torunları sayın Emine Tali'ye bir ziyaret daha yaptılar. Yine tarih, yine dünya, yine insanlık üzerine sohbet ettiler.

16 Mart 2014 Pazar günü 3. Geleneksel Ankara Gezimizi gerçekleştirdik. Ankara Kalesi ile başladığımız gezimizi Gresta'da hamsi şöleni ile tamamladık.

15 Mart 2014 Cumartesi günü sayın İlker Dalğar tarafından gerçekleştirilen ve 3 gün süren fotoğraf bilgilendirme söyleşilerinin sonuncusunu, kendi fotoğraflarımızı iğne deliğinden (pin hole) çekerek ve banyosunu kendimiz yaparak tamamladık. Sayın İlker Dalğar'a sonsuz teşekkürler...

13 Mart 2014 Perşembe günü Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası eşliğinde Nereye Aşkım ''Şarkılar''ı dinledik.

9 Mart 2014 Pazar günü Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü'nün davetlisi olarak Şinası Sahnesi'nde 'Aklımdaki Kadınlar' isimli oyunu izledik.

6 Mart 2014 Pazartesi günü Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'ni dinledik. Flüt ve Fagot sanatçısı hanımlara hayran olduk.

3 Mart 2014 Pazartesi günü 'Gönüllü Torun' çalışmamız kapsamında sevgili Emine Tali'yi ziyartet ettik.
Değerli sohbetinden yararlandık.

1 Mart 2014 Cumartesi günü fotoğrafçılıkla ilgili derslerimizin ilkini gerçekleştirdik.
8 Mart 2014 Cumartesi günkü ikinci dersimiz de öğretmenimiz sayın İlker Dalğar'ın bizlere iğne deliği fotoğrafçılığını uygulamalı anlatımı ile sona erdi.

17 Şubat 2014 Pazartesi gün 2013-2014 ders yılı bahar dönemi çalışmalarımıza başladık. 15 Şubat 2014 Cumartesi günü saat 11.00 de ilk genel toplantımızı gerçekleştirdik.

1-8-15 Mart 2014 Cumartesi günleri saat 14.00-15.30 saatleri arası ODTÜ Sosyal Psikoloji Bölümü Doktora öğrencisi sayın İlker Dalğar bizlere fotoğrafçılık ve karanlık oda konularında bilgi ve deneyim kazandıracak...
2017 Duyurular2016 Duyurular2015 Duyurular2014 Duyurular2013 Duyurular2012 Duyurular2011 Duyurular2010 Duyurular2009 Duyurular2008 Duyurular2007 Duyurular
--www.ypmerkezi.org Telefon: 430 85 21 (Hafta içi 10.00-18.00) Cep: 0 506 220 09 32 Mithatpaşa Cad. 10/13 Yenişehir Ankara Facebook Grubumuz: https://www.facebook.com/groups/12704593500/?fref=ts